استقلال
اخبار درمورد استقلال
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:42 ::  نويسنده : میلاد
لیگ برتر جام خلیج فارس  
  تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 سپاهان 10 6 2 2 16 7 9 20
2 نفت تهران 11 5 5 1 15 7 8 20
3 فجر سپاسی 11 5 4 2 19 9 10 19
4 استقلال 10 5 4 1 9 4 5 19
5 سایپا 11 5 3 3 13 10 3 18
6 تراکتورسازی 11 4 5 2 15 10 5 17
7 ملوان 11 4 4 3 12 12 0 16
8 فولاد 11 4 3 4 17 12 5 15
9 صبای قم 11 4 3 4 15 12 3 15
10 راه آهن 9 4 3 2 11 9 2 15
11 پیکان 9 4 1 4 13 21 8- 13
12 مس 10 3 2 5 7 9 2- 11
13 پرسپولیس 11 2 5 4 6 10 4- 11
14 داماش گیلان 11 2 5 4 11 17 6- 11
15 ذوب آهن 11 3 1 7 9 17 8- 10
16 آلومینیوم 11 1 6 4 8 11 3- 9
17 گهر دورود 10 1 4 5 7 16 9- 7
18 نفت آبادان 11 1 4 6 14 24 10- 7
ابزار جدول لیگ فوتبال
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : میلاد

هــــرجای دنیـــایی , دلم اونجــــاست . . .

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : میلاد

مثل آقایان که در نبود خود آرزوی ذلت استقلال را دارند نیستم

فرهاد مجيدي در نامه اي خطاب به هوادارانش صحبت هايي را مطرح كرد.

متن نامه مجيدي را ادامه مي‌خوانيد:

هواداران عزیز

وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی‌ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.

بازیکن و کاپیتان استقلال بودن، افتخاری است که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست. بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا " مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است .

در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی ، شکست ها و از همه غم انگیز تر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی كه روز تلخی برای من و هواداران بود، هیچگاه از خاطرم نمی رود.

با عنایت خداوند متعال، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی" استقلال" به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد. اما امروز ، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام ، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم .

طرفداران دوست داشتنی،

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است . قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما در این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم .

علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد و گویا تقدیر برای من این چنین بود.

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد، ادا نمایم.

در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان، مربیان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، پشتیبانی تیم و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف، اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم، سپاسگزاری نمایم .

در پایان ، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جدایی ناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند .

بی گمان هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیم استقلال از خاطره ام پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد .

به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز انشاءا…

برادر کوچک شما

فرهاد مجیدی


اختصاصی ایسنا / مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد

فرهاد مجيدي كه سال‌ها پيراهن تيم فوتبال استقلال تهران و تيم ملي را بر تن كرده بود، امروز كفش‌هايش را آويخت و با مستطيل سبز وداع كرد.

مجيدي كه در سال‌هاي گذشته به عنوان يكي از بازيكنان تاثيرگذار استقلال، عملكرد مناسبي در اين تيم داشت و به بازيكن محبوب هواداران استقلال تبديل شده بود، سرانجام امروز (جمعه) تصميم گرفت در سن 36 سالگي از فوتبال خداحافظي كند.

كاپيتان آبي‌ها با وجود پيشنهادهايي كه داشت حاضر نشد در تيمي به غير از استقلال بازي كند، اما مسوولان اين تيم به ويژه امير قلعه‌نويي خواهان او نبودند و مجيدي پس از اينكه فصل گذشته براي بازي با الغرافه قطر از استقلال جدا شد، با آمدن قلعه‌نويي ديگر نتوانست به جمع آبي‌هاي پايتخت بازگردد.

مجيدي در بازي‌هاي گذشته استقلال، بارها از سوي هواداران اين تيم تشويق شد و آنها خواستار بازگشت مجيدي به تيمشان بودند. اما اين درخواست هيچ‌گاه از سوي قلعه‌نويي جدي گرفته نشد، تا اينكه مجيدي براي هميشه از دنياي بازيكني خداحافظي كند

خیلی بی شرفی آقای قلعه نویی...

یعنی خیلی پستی ها....

خود خدا هم مونده تو خلقتت...

لحظه شماری میکنم خبر مرگتو بشنوم به حق دل شکسته ی فرهاد و مظلومیت ناصرخان

91/7/7 رفتی داداش ... ؟ منتظرت می مونیم تا برگردی وایسی کنار زمین...مطمئنا محبوب ترین سرمربی تاریخ استقلال میشی ...

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : میلاد

حسن روشن: از شنیدن خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال بی‌نهایت خوشحال شدم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را می‌کنم تا اولین کسی باشم که به وی در این خصوص تبریک می‌گوید

شک نکنید اگر مجیدی به استقلال برمی‌گشت آقایان او را خراب می‌کردند

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : میلاد

مراسم تدفین برگزار شد

مراسم تدفین مادر امیر قلعه نویی با حضور خانواده مرحومه و علاقمندان به مربی استقلال در بهشت زهراء تهران برگزار شد. در این مراسم که جمعی از بازیکنان استقلال و چهره های سرشناس فوتبال ایران حضور داشتند ، امیر قلعه نویی که اخیرا پایش را عمل کرده هم با کمک جمعی از اعضای فامیل روی صندلی نشسته بود .

برای برگزاری مراسم نماز میت ، قلعه نویی که نمی توانست روی زانویش بایستد به رغم اصرار پزشک استقلال عصایی به دست گرفت و نفر اول کنار جنازه مادر به نماز ایستاد . امیر قلعه نویی تنها 10 سال داشت که پدرش از دنیا رفت و مادرش این خانواده را به تنهایی سرپرستی کرد. به همین دلیل است که «مادر» در خانواده قلعه نویی ستونی بزرگ تر از یک مادر محسوب می شد.


بدون شــــــــرح

عکسهایی دیگر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : میلاد

تماس مظلومی با قلعه نویی

پرویز مظلومی در این باره گفت:روز سه شنبه و ساعاتی پس از اینکه متوجه شدم این اتفاق تلخ رخ داده است ،با تلفن همراه امیر تماس گرفتم اما موفق نشدم با او گفت و گو کنم.

وی افزود:محمد هوتن،پسر امیر تلفن را پاسخ داد و گفت حال پدرش اصلا خوب نیست.به هر حال روز شنبه حتما به مراسم می روم.
مظلومی گفت:ضایعه درگذشت مادر اتفاق تلخی است.من حاج خانم را دیده بودم.او انسان آرام و معتقدی بود و امیر را هم خیلی دوست داشت.خدایش رحمتش کند.


فرهاد مجیدی در کنسرت مازیار فلاحی

مازیار فلاحی شب گذشته مثل همیشه با صلابت خاصی روی صحنه حاضر شده و به خوبی نبض حضار را در دست گرفته بود و با تکیه بر همین تسلطش توانست شب خاطره انگیزی را برای طرفدارانش بوجود آورد. در میانه‌های کنسرت بود که مازیار فلاحی با معرفی «فرهاد مجیدی» هیجان خاصی به سالن وارد کرد و مردم هم با فرهاد فرهاد گفتن این فوتبالیست محبوب را تشویق کردند.

 

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : میلاد

مجیدی در منزل قلعه نویی

در مراسمی که برای بزرگداشت مادر امیر قلعه نویی, در منزل سرمربی آبی پوشان برگزار شد مهمانان سرشناس زیادی حضور به هم رساندند که حضور یکی از این مهمانان بسیار ویژه و متعجب کننده بوده است. فرهاد مجیدی دقایقی پیش در منزل قلعه نویی واقع در ولنجک برای ابراز تسلیت حاضر شد.

فرهاد مجیدی به همراه فرزاد مجیدی در معیت علی فتح‌الله زاده به منظور عرض تسلیت به منزل امیر قلعه‌نوعی رفتند. با توجه به این امر به نظر می‌رسد که کدورت‌های بین این دو چهره‌ی برجسته‌ی استقلال تا حد بسیاری از بین برود و شرایط بازگشت فرهاد به استقلال فرآهم گردد.

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:35 ::  نويسنده : میلاد

ترانسفر یکی از بازیکنان اصلی به بوندس لیگا / بازی خدافظی برای فرهاد !

نیمی از قرارداد انتقال نکونام را پرداخت کرده‌ایم

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: البته ما در این خصوص هزینه‌های دیگری نیز کرده‌ایم که در یک مورد آن فقط 800 میلیون تومان، معادل 400 هزار دلار یعنی نیمی از مبلغی را که باید بابت انتقال نکونام به باشگاه اوساسونا می‌دادیم را پرداخت کردیم.

سه بازیکن را در نیم فصل جابه‌جا خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "برای نقل و انتقالات در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر چه برنامه‌ای دارید؟"، تصریح کرد: طبق قوانین تا نیم فصل بازیکن جدیدی نمی‌گیریم اما پس از آن به احتمال زیاد به پیشنهاد سرمربی تیم سه بازیکن را جابه‌جا خواهیم کرد.

مذاکره با چند باشگاه لیگ برتری برای انتقال دروازه بان استرالیایی

وی در خصوص انتقال "لیام ردی"، دروازه بان استرالیایی تیم استقلال از این باشگاه تصریح کرد: چند باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن لیام ردی، دروازه بان استرالیایی تیم ما هستند که در حال مذاکره با آنها هستم و در صورت توافق ردی از استقلال جدا خواهد شد.

یک مهاجم خوب در نیم فصل جذب می‌کنیم

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: بنا به نظر کادر فنی قطعا در نیم فصل یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد و در این خصوص عملکرد چند مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌ایم.

قلعه نویی هنوز درخواست جذب عنایتی را به من نداده است

وی اعلام کرد: پیرامون صحبت‌هایی که در مورد انتقال عنایتی به استقلال مطرح شده باید بگویم هنوز قلعه نویی درخواست جذب وی را با من مطرح نکرده است.

هواداران می‌توانند تشخیص دهند من لمپن هستم یا واعظ آشتیانی

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مصاحبه اخیر واعظ آشتیانی تاکید کرد: مردم و به ویژه هواداران استقلال داوران و قضات خوبی هستند. آنها هم مصاحبه مرا دیدند و هم مصاحبه واعظ آشتیانی را و به خوبی پی می‌برند که چه کسی لمپن و دلقک است. من این موضوع را واگذاری می‌کنم به مردم و قضاوت آنها.

وی در مورد برگزاری بازی خداحافظی برای فرهاد مجیدی تصریح کرد: وقتی فرهاد مجیدی از دبی برگردد برای برگزاری یک بازی خداحافظی که در شان این بازیکن باشد با او صحبت خواهم کرد. من هر زمان و تا جایی که توانستم و مسئولیتم اجازه می‌داد بازی خداحافظی برای بازیکنان تیم استقلال برگزار کردم.

مشکل میداوودی درون خانوادگی است

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ناراحتی میداوودی از نیمکت نشینی در بازی با تیم صبای قم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مشکل و ناراحتی میداوودی در جریان بازی با تیم صبا یک مشکل درون خانوادگی بود و مشکل خاصی نیست. در عین حال اگر مسئله‌ای هم باشد کادر فنی آن را حل خواهد کرد.

یکی از بازیکنان اصلی تیم را در نیم فصل به بوندس‌لیگا ترانسفر می‌کنیم

فتح‌الله‌زاده در خاتمه تصریح کرد: ما در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر یکی از بازیکنان اصلی و خوب تیم را به بوندس‌لیگای آلمان ترانسفر خواهیم کرد و در این خصوص با باشگاه مربوطه مذاکرات خیلی خوبی را نیز انجام داده‌ایم. البته باید بگویم با اینکه نکونام پیشنهاد خوبی برای ترانسفر شدن دارد اما ما به وی نیاز داشته و او را حفظ خواهیم کرد. با این شرایط بازیکنی که ترانسفر می‌شود، قطعا نکونام نیست!

خیلی رو میخواد اصلا بری با فرهاد حرف بزنی بعد از اون مصاحبه ت...بعد بیاد تو تیمی که شماها هستید خدافظی هم بکنه ؟!هفته ی دیگه نظرت درباره ش عوض میشه چون میخواد بیاد توی 90 بگه واعظ آدم خوبیه !

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : میلاد

شدت تنفر من رو از این آقا که همه می دونید ولی دلم خیلی سوخت با دیدن این عکس...خودشم که جراحی داشت... خدا رحمتش کنه مادرشو...

سعی کن دیگه دل نشکنی

* مادر جواد زرینچه هم فوت کرد.... غم آخرش باشه

* سیدمهدی رحمتی ,پژمان منتظری ,خسرو حیدری ,جواد نکونام دعوت شدگان به تیم ملی

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : میلاد

سلام . . .

امروز از شنیدن صدای فرهاد توی استادیوم بی نصیب موندم

از اولش بگم که در ورودی شرقی داشتیم میرفتیم و شعار آهای فرهاد مجیدی رو میخوندیم...

هــــــرکسی که پیراهن استقلال تنش بود شماره ش7 بود... یا تی شرتهایی که عکس فرهاد روش بود

رفتم جایگاه 22 که دیدیم لیدرا با لباس های جدید و متحد الشکل خوشگل موشگل کرده بودن و اومده بودن...یکی از جایزه هاشون بوده حتما واسه برقراری امنیت !!!

از اون اول تا دقیقه 85 اینقد امیر امیر کردن که دیگه خود طرفدارا قلعه نویی هم حالشون بهم خورد ! اونور جایگاه 3 که هیچوقت لیدر نداشت , براش لیدر گذاشته بودن مبادا کسی حرف بزنه ! دقیقه 85 یه خداحافظ خداحافظ شنیدم از اونور منتها زیاد واضح نبود...کلیپشو میذارم پایین.منم اعصابم از اینهمه نامردی خرد بود 89 زدم بیرون ولی اینجور که از خبرها پیداست بغض هوادارا بعـــــد از بازی ترکیده...تا دیگه متهم به حاشیه سازی نشن...

آقایون ! در دهن مردم رو بستن و بنر ممنوع کردن و ... اینکارا زشته... شما 1 بازی سگ هاتو ببند و نیارشون توی استادیوم,بعد خودجوش ببین کی تشویق میشه...اونموقع مشخص میشه چی به چیه...

درگیری ها رو من که ندیدم ولی رفیقم میگه لیدرای جایگاه 8 اومدن سراغشون و یه دعوایی شده که پلیسا جدا کردن...

بنری که نذاشتن وارد استادیوم شه

پلیسا فرمودن به ما گفتن(!) چیزی به مجیدی ربط داشته باشه نمیشه وارد ورزشگاه بشه !!! ببین دیگه عقده و ترس تا چه حد ! شانس آوردن لختشون نکردن بخاطر شماره 7 !

آخرش داشتیم میرفتیم سوار اتوبوس و مینی بوسها بشیم توی راه میگفتیم فــــرهاد مجیدی برگرد به تیمـــــت ,جای تو خالیه هنوز تو تیـــمت... 20 نفری بودیم...بعد 2 نفر اومدن گفتن هوی هوی چتونه ! یکی گذاشت تخت سینه ش گفت به تو چه ! اومد دعوا شه باز سربازها اومدن!

کلا اگه پلیس نبود بدجور تلفات میداد امشب... البته برا آقایون مهم نیست...فقط خودشون تشویق بشن و احساس بزرگی کنن واسشون کافیه ! حالا کسی صدمه دید هم مهم نیست...

لیدر نباشه هیچی نیستی بزرگوار . . . ! هرچند لیدر جایگاه 24 ت هم سرش رو به باد داد بخاطر درگیری با مردم

کلیپ اول - خداحافظ ای فرهاد مجیدی

کلیپ دوم - شعارها بیرون از استادیوم

اگه نتونستید دانلود کنید , اینا لینکای همین ویدئو های بالا هستن برای دیدن انلاین

کلیپ اول

کلیپ دوم

حرفهای یکی از هواداران

من الان از استادیوم اومدم می خوام هرچی دیدمو تعریف کنم: من با دوستا جایگاه 18 بودیم 2 تا از لیدرهای نره غول قلعه نوعی اونجا بودن، نیمه اول فــرهــاد خیلی کم و فقط با چند صدا تشویق شد. بین دو نیمه که امیر داشت از جلومون رد میشد یه پسره اسم فرهادو که رو لباسش بود به قلعه نوعی که داشت از طرف لیدرا تشویق میشد نشون داد و قلعه نوعی هم دید، همون لحظه لیدرا حمله کردن بهش اون پسر فقط 15 سالش بود.

بعد لیدر چاقه لباس سبزه اومد توجیحش کنه من نزدیک بودم شنیدم چی میگن، بهش گفت قلعه نوعی خوار منو... اگه شعار بدین! تورو قرآن نگین فرهاد. تیم نیمه دوم کاملا ریده بود مثه سرمربیش و هاشم بیک زاده ای که واقعا بدترین فحش هارو از خود من خورد، شعار می دادیم هاشم برو گمشو هاشم برو بیرون اما حین بازی بود که وقتی لیدرا می گفتن حمله ماها یواشکی می گفتیم فــرهــاد! چندباری هم شک کردن اما وقتی سوت بازی زد شد ما که از پله ها بالا می رفتیم تو همون جایگاه 18 جلوی اون نره غول چاقوکش

فرهادو تشویق کردیم و همه شنیدن، درست داشتم از جایگاه میومدم بیرون که 6 تا از لیدرا به یه جوون حمله کردن،من دویدم که پلیسارو خبر کنم و... دیگه حالم از فوتبال بهم می خوره! آقای قلعه نوعی آخه به چه قیمتی می خوای رو نیمکت بمونی؟! برات متاسفم...

یکی از لیدرهای جان بر کف بعد از دعوا با مردم

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : میلاد

کلیپ گل برهانی به صبای قم

سرور اول

سرور دوم

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : میلاد

ک کلیپ دیگه از تشویق فرهاد بیرون استادیوم

دانلود

از taj-asia7.blogfa.com

2 تا کلیپ دیگه ,پست پایین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صعود در رده بندی

در میان تیم های ایرانی نیز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در میان 400 باشگاه برتر جهان هستند.

استقلال در رده 95 (رتبه قبلی 106)، سپاهان در مکان 124 (رتبه قبلی 99) و پرسپولیس در جایگاه 315 (رتبه قبلی 291) این رده بندی ایستاده اند.


مظلومی:فرهاد را به پول دوستی متهم نکنید

سرمربی سابق استقلال همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی می گوید: «به نظرم خداحافطی مجیدی از فوتبال زود بود. با توانایی که او داشت می توانست حداقل دو فصل دیگر بازی کند. به نظر فرهاد عجله کرد. کاش مجیدی می توانست با پیراهن استقلال خداحافظی کند ولی باز هم باید به نظرش احترام گذاشت. خودم به شخصه تلاش زیادی کردم نظرش را برگردانم اما نشد.»

او درباره تشویق فرهاد مجیدی و اینکه چرا نتوانست به استقلال بازگردد، توضیح می دهد: «فرهاد با سابقه درخشانی که در استقلال داشت میان هواداران محبوب بود و مردم هم دوستش داشتند. مجیدی برای پول استقلال را ترک نکرد و نباید او را به این کار متهم کرد.اگر مجیدی برای پول رفته بود این فصل هم پیشنهادهای خوبی داشت و اصلا به استقلال فکر نمی کرد.»


اظهار نظر ناصرخان حجازی درباره لیدرها

قسمتی از مصاحبه ناصر حجازی با خبرگزاری برنا را مطالعه نمایید :

حجازي در خصوص مسائل پيرامون ليدرهاي استقلال افزود: "متاسفانه برخي از افراد که در زمان فوتبال شان حرفي براي گفتن نداشتند براي مطرح شدن پولهاي کثيف را وارد فوتبال کرده و آن را ميان جوانان خام تقسيم کردند. امروزه درآمد يک ليدر برابر با مهندسي است که 16سال تحصيل کرده و روزي 10ساعت کار مفيد انجام مي دهد اما يک ليدر با روزي 2ساعت فحاشي درآمدي به مراتب بالاتر از يک مهندس تحصيلکرده دارد. ضمن اينکه براي ليدرشدن شرايط به مراتب راحت تر است. تحصيلات پايين، هيکل درشت، تن صداي بلند و قدرت ضرب و شتم از جمله شرايط ليدر شدن است." 

وي خاطر نشان کرد: "2 تن از ليدرهايي که در طرح جمع آوري اراذل اوباش توسط نيروي انتظامي به مدت 40روز بازداشت شده بودند از يک مربي فوتبال به عنوان بامعرفت ترين فوتبال ايران ياد مي کنند چرا که در زمان بازداشت شان اين مربي بامعرفت با منزل شان تماس گرفته و ضمن دلداري دادن به خانواده آنها اعلام کرده که اگر به پول نياز داريد سريعاً مبلغ مورد نظرتان را به درب منزل بفرستم. مشخص است که اين مربيان با معرفت جلوه خوبي پيدا مي کنند اما فردي نظير من که اجازه ورود ليدرها را به رختکن و هتل محل اقامت بازيکنان نمي دادم آدم بدي هستم." 

سرمربي اسبق استقلال خاطرنشان کرد:"مگر بارسلونا، منچستريونايتد و رئال مادريد ليدر دارند؟ آنها داراي کانون هواداران هستند که از طريق باشگاه حمايت مالي و معنوي انجام مي دهند. ولي اينجا همه چيز برعکس است. هوادار از باشگاه پول مي خواهد و با فحاشي اصل معنويت را زير سوال مي برد."

* فرهاد مجیدی دوشنبه هفته بعد مهمان برنامه نــــــــــود *

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : میلاد

تيم استقلال با برتري برابر صباي قم 19 امتيازي شد.

تيم هاي استقلال و صباي قم از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که استقلال با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس،در حالي که هنوز 58 ثانيه از شروع مسابقه نگذشته بود، آرش برهاني دروازه صبا را گشود تا 45 دقيقه اول اين مسابقه تحت تاثير اين گل زودهنگام قرار گيرد. تلاش دو تيم در ادامه اين نيمه گلي در بر نداشت تا آبي پوشان با گل زود هنگام، پيروز به رختکن بروند.

نيمه دوم شاهد بازي کسل کننده و فاقد جذابيت بوديم. نه صبا انرژي و توان کافي براي جبران نتيجه را داشت و نه استقلال عطش گلزني. تک موقعيت هاي دو تيم هم اين قدر خطرناک نبود که هواداران را نيم خيز کند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده احمد صالحي بود. وي به سعيد لطفي، رامين رضاييان، ميلاد نوري و مجيد حيدري از صبا کارت زرد نشان داد

بازيکنان استقلال: سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، امير حسين صادقي، پژمان منتظري، هاشم بيک زاده(83- ميثم حسيني)، ميثم بائو(46- سياوش اکبرپور)، توزي، جانواريو، جواد نکونام، آرش برهاني( 89- حنيف عمران زاده)، علي حمودي

سرمربي: امير قلعه نويي

بازيکنان صباي قم: حامد لک، مرتضي کاشي، مجيد حيدري، سعيد لطفي، رامين رضاييان، مهدي بدرلو، اکبر صادقي(80- ابوالفضل ابراهيمي)، ميلاد نوري، ديويد ويکروم، فريد کريمي( 73- مهدي مومني)، ميلاد سليماني فلاح(86- بهمن طهماسبي)

سرمربي: صمد مرفاوي


امير قلعه نويي هنگام ورود به زمين با صمد مرفاوي سرمربي صباي قم روبرو شد. اين دو که زماني در استقلال همکار بودند با هم عکس يادگاري انداختند.

به گزارش فارس، قبل از شروع مسابقه به مناسبت هفته نيروي انتظامي مراسمي برگزار شد.

 اميرحسين صادقي، حنيف عمران زاده، ميلاد ميداودي، سياوش اکبرپور و مهدي رحمتي بازيکناني بودند که به سمت مرفاوي رفتند. از تيم صباي قم ميلاد نوري و بهمن طهماسبي به سمت امير قلعه نويي رفتند.

ساموئل و اکبرپور نيمکت‌نشين هستند. قلعه نويي پس از بازي با نفت آبادان به شدت از اکبرپور انتقاد کرده بود. همچنين براي چهارمين بار در فصل جاري عمران زاده روي نيمکت نشسته است.

کي‌روش، فتح الله زاده، سفير اندونزي، عليرضا منصوريان و امير عرب معاون باشگاه استقلال در جايگاه ويژه حضور دارند.

 منصوريان سرمربي تيم زير 22 ساله ها از سوي هواداران استقلال به شدت تشويق شد.

 هواداران استقلال پيش از بازي به شدت امير قلعه نويي را تشويق کردند.
آتيلا حجازي مربي فصل پيش استقلال براي تماشاي مسابقه استقلال و صبا در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کرد اما از سوي هواداران استقلال تشويق نشد. هواداران اين تيم که تا پيش از اين از او حمايت مي کردند توجهي به حضور وي نشان ندادند.

محمد مايلي کهن، شاهرخ بياني، مهدي فنوني زاده و سيروس دين محمدي در جايگاه ويژه اين بازي را تماشا مي کنند.

 آرش برهاني صدمين گل تاريخ حضور خود در باشگاه استقلال را به ثمر رساند. وي بعد از علي جباري با 105 گل زده دومين گلزن برتر تاريخ باشگاه استقلال محسوب مي شود.

پس از پايان ديدار دو تيم استقلال و صباي قم دودستگي در بين طرفداران استقلال ديده مي‌شد به طوري که هواداران روبروي جايگاه فرهاد مجيدي را تشويق مي‌کردند اما هواداراني که روبروي جايگاه بودند مجيدي را به پولکي بودن متهم کردند و عليه او شعار دادند.

علي فتح‌الله زاده که از سمت هواداران قصد خروج از ورزشگاه را داشت وقتي ديد آنها ساکت هستند به آنها گفت چرا فرهاد مجيدي را تشويق نمي‌کنيد و آنها را وادار کرد تا مجيدي را تشويق کنند

هاشم بيک‌زاده و امين منوچهري از استقلال براي تست دوپينگ همراه مأموران کنترل دوپينگ به اتاق آزمايش رفتند.

محمد مايلي‌کهن که براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه رفته بود پس از پايان بازي به سمت کي‌روش سرمربي تيم ملي رفت اما کي‌روش به صورت معمولي با او احوالپرسي کرد

 ميلاد ميداودي پس از پايان ديدار دو تيم استقلال و صباي قم که با برتري استقلال پايان يافت بلافاصله با حضور در رختکن ساک خود را برداشت و به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرد.وي در فصل جاري کمتر از سوي قلعه نويي به بازي گرفته شده است.

پس از پايان مسابقه تيم هاي استقلال و صباي قم در بيرون ورزشگاه بين هواداران استقلال درگيري فيزيکي پيش آمد که باعث شد سر يکي از ليدرهاي استقلال بشکند.دليل دعواي رخ داده مشخص نشد.
علي فتح‌الله زاده در تشويق فرهاد مجيدي با هواداران استقلال همراه شد!

به گزارش ايسنا، پس از پايان ديدار استقلال و صباي قم تعدادي از هواداران استقلال شروع به تشويق فرهاد مجيدي كردند. در اين حين مديرعامل آبي‌ها كه در حال رفتن به سمت رختكن تيمش بود، با اين تماشاگران همراه شد و خطاب به آنها گفت: "بگوييد فرهاد مجيدي"!



در ادامه يكي از ليدرهاي استقلال شروع به انتقاد از مجيدي كرد كه فتح‌الله‌زاده اجازه نداد او به صحبت‌هايش ادامه دهد.



مديرعامل استقلال پس از آن در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازيكنان ما كمي تحت فشار بازي كردند. اگر هواداران الان مجيدي را تشويق كنند مشكلي ندارد. به هر حال او هم بازيكن ما بوده و براي اين تيم زحمت كشيده است.

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : میلاد

مثل اینکه قرار شده هوادارای فرهاد جایگاه های 2 و 3 بشینن... یعنی پشت نیمکت که لیدر نداره

آتیلا هم میاد


********************

9 آبان استقلال - پیکان

سازمان لیگ برنامه سه دیدار معوقه لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

سه شنبه 9 آبان

استقلال - پیکان معوقه از هفته هفتم ساعت 17:45 ورزشگاه آزادی

راه آهن - مس کرمان معوقه از هفته دهم ساعت 15:30 ورزشگاه اکباتان

سپاهان - گهر معوقه از هفته یازدهم ساعت 15:30 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : میلاد

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام !

.

.

.

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه / زمین و پاک میکنن میگه هوا بارونیه !!!

.

.

.

تا دنیا دنیا دنیاس آبی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست !

.

.

.

دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم / اشک لنگی به راست بیا تا برویم

جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم / تیم خوزه جوون سوراخه بیا تا برویم !

.

.

.

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟

پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه می کنه، می گه والا من بیشتر از

صد سال نمی تونم پیشگویی کنم !!!

.

.

.

این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست

تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست!

.

.

.

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم

آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم . . .

.

.

.

این اس اس منه / دوسش دارم خیلی زیاد

قهرمانی بهش میاد/ دسش دارم خیلی زیاد

.

.

.

این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور !!؟

.

.

.

قرمز های زمونه رو دارن یه جا دار میزنن / به جای عکسشون تو قاب یه عکس خیار میزنن

تیم ما قهرمان میشه هم تو ایران هم آسیا / تو گوش پرسپولیسی ها سیلی آبدار میزنن

کاشانی چی شد؟ قطبی کجاست ؟ / هیچی یه جا نشستن و دارن با هم زار میزنن

استقلال قهرمانه و پرسپولیس هم که سوراخه / آبی های محلمون دارن اینو جار میزنن

کاشانی میره خونشون خوزه میره پیش زنش / توی روزنامه واسشون خدا نگهدار میزنن

 

 

یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : میلاد

بیست و سوم که بیاد پرسپولیس و دار میزنن
این و صد هزار هوادار یه صدا جار می زنن
بازم کل کل میکنن قرمزا با ما آبیا
کم میارن وقتی که، سری به آمار می زنن
توپ ِ بچه ها پره ، فقط ببینید چه جوری
تو گوشای پرسپولیس سیلیِ آبدار میزنن
ایندفه فرق میکنه ،یه لحظه هم شک نکنید
آبیا به قرمزا ، گلای خاردار میزنن
قرمزا تو دل میگن کاشکی ما آبی می شدیم
طفلیا پشیمونن ، دم از استغفار می زنن
بو دماغ سوخته میاد و قرمزا غیب شدن
توی اخبار می شنویم دارن یه جا زار می زنن
یه لحظه هیچی نگو ... هیس ... انگاری عروسیه !
اونطرف تر آبیا تنبک و گیتار می زنن
کاشانی رفته خونه ، مثه دایی مرخصی
تو روزنامه واسشون،خدانگهدار میزنن

 


وقتی که توپی گل میشود...
دیگر ...
چه فرقی می کند ...
دروازه بان بارسلونا ...
درون دروازه بوده ...
یا همین ...
پرسپولیس بخت برگشته خودمان؟!...

بازیکن ...مربی ...
وهواداران ...
همه با هم خرد میشوند.


از ان گل سالهاست که گذشته ...
و من هنوز ...
تنها گل خرده عشق بازی عمرم را....
نتوانسته ام جبران کنم .

 

دیدم خواب ِ خوبی در شبانه
که لنگی جامی آورده به خانه

برای فتح جام ِ آسیایی
شدند خارج ز کشور بی بهانه

ندیدم بین ِ آنها اختلافی
تمام ِ حرف ها هم عاشقانه

هماهنگ و پر از تکنیک و قدرت
حریف در قوطی و در استوانه

مربی هم ارنج می کرد روانی
تعویض هایش طلا و زیرکانه

عجب قاضی ِ میدان بی طرف بود !
تمام ِ سوت هایش منصفانه

تماشاگر حریف را فحش نمی داد
شعارها از سماور بی نشانه

کسی در پرسپولیس آتش نمی ریخت
تمام ِ نقدها هم صادقانه

نبود دیگر حریفی بهر آنها
شدند با ،بارسا شانه شانه

حریفان را یکایک خار کردند
گرفتند جام ِ زرین قاطعانه

شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد،گه دانه دانه


با عرض پوزش از محضر پرسپولیسی های عزیز

هر وقت لاله های سرخ سر از خاک بیرون می آورند
آسمان ِ آبی را بالای سر ِ خود می بینند

خون تا ابد سرخ خواهد ماند ،  البته درون رگهای آبی !

استقلال قهرمان

 

 

یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : میلاد

اس ام اس طنز استقلال و پرسپولیس - www.naznet.ir

بنام استقلال هم?شه قهرمان

¤*¨¨*¤.¸¸…¸.¤
¸..ESTEGHLAL..
.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
..
…?
…..?
…./...

.

.

.

اس ام اس استقلالی

الان فرهاد غزال تیز پایم / مکن سوراخ لنگ با وفایم

منم شیث رضایی پرسپولیسی/ نما رحمی بحال ناله هایم

ته جدول نشسته مات و زارم / ازین ماتی بگو کی در می آیم

تو گفتی آی بدو بسکه دویدم / شکسته ساق های هر دو پایم !

.

.

.

پیامک استقلالی

برنده بازی دربی کدام تیم است ؟

الف ) استقلال

ب ) پـَـَـ نــه پـَـَــــ پرسپولیس!

.

.

.

اس ام اس داربی

غم قفس به کنار

آنچه عقاب را میمیراند ، شاخ بازی تیم های انتهای جدول است !

.

.

.

شنیدم دارن یه قانون جدید میذارن که فوتبال از ثانیه هشت شروع بشه

آبروی تیم های زود گل خور نره !

.

.

.

اس ام اس طرفداران استقلال

از یه پرسپولیسی میپرسن رفت و برگشت باختن به استقلال بدتر بود

یا نداشتن قهرمانی تو آسیا ؟

میگه : تا حالا از مس سرچشمه ثانیه ? گل نخوردی !

.

.

.

اس ام اس داربی ??

در آستانه ببازی استقلال و پرسپولیس قیمت ایزی لایف به شدت گران شد.

کارشناسان دلیل این افزایش قیمت را

تقاضای زیاد پرسپولیسی ها برای روز  دربی میدانند !

.

.

.

به نظر شما نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس چگونه است؟

??گزینه ?

?? گزینه ?

??گزینه ?

? برد استقلال !

.

.

.

هواداران به پا خیزید از امروز /  حمایت ها کنید از تیم پیروز

طرفداران آبی کوه وارند / همیشه رنگ دریا دوست دارند

طرفداران قرمز در زوال اند / که میدانی زقومی بیخیال اند

طرفداران قرمز یک حسودند / نمیدانی مگر بی کاره بودند

بیا ما هم به قرمز ها بخندیم / و در ها را به رویشان ببندیم !

.

.

.


علی فتح الله زاده در آستانه دربی اعلام کرد:

با شرکت ایزی لایف بر سر حمایت مالی از باشگاه به توافق رسیده ایم

و قرار است ایزی لایف ????? پوشک را در بازی با پرسپولیس بین تماشاگران

پرسپولیس پخش کند.

او دلیل این کار را اهمیت به نظافت ورزشگاه بعد از بازی دانست !

.

.

.

حبیب کاشانی : ب ت ثی ستس

مترجم : میگن پوشک فقط پوشک مای بی بی

حبیب کاشانی : تا را سو اس

مترجم : میگن من این پوشک رو به هوادارانمون برای بازی جمعه پیشنهاد می کنم !

.

.

.

خون تا ابد سرخ خواهد ماند ،  البته درون رگهای آبی !

استقلال قهرمان

.

.

.

برنامه خوزه برای شکر گذاری در بازی با استقلال اعلام شد :

در صورت باخت با اختلاف 6 گل سجده شکر + امام زاده صالح

با اختلاف 5 گل سجده شکر + امامزاده داوود

با اختلاف 4 گل نماز شکر دسته جمعی + مشهد مقدس

  با اختلاف 2 گل نماز شکر 0 میلیونی با حضور تمام لنگیا + مکه مکرمه !

.

.

.

کاشکی “ته جدول” هم مثل “ته دیگ” باحال و خوشمزه بود!

اندر اعترافات یک پرسپولیسی

.

.

.

آبی تر از آنیم که زنگار پذیریم

نانخور نشدیم بزور که ادبار بگیریم

تاجیم چو الماس که بر اوج نشینیم

چون لنگ نه آیم که جای شلوار بگیریم !

.

.

.

.

استقلاله قهرمانه  / تیمی که حریف نداره

شب تاره لنگ پاره /  تیمی که چاره نداره !

.

.

.

عشقت کرده توو جون من ریشه / تو قهرمان منی همیشه

بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه

.

.

.

قسم به هر چی مرده / پرسپولیسی نامرده

قسم به هر چی تیمه / پرسپولیسی یتیمه

قسم به هر چی عشقه / تیم ابی با عشقه

.

.

.

می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه

می خوام فوتبال نباشه /  اگه اس اس نباشه

می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه

نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه

.

.

.

دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم / اشک لنگی به راست بیا تا برویم

جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم / تیم خوزه جوون سوراخه بیا تا برویم !

.

.

.

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟

پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه می کنه، می گه والا من بیشتر از

صد سال نمی تونم پیشگویی کنم !!!

.

.

.

این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست

تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست!

.

.

.

این اس اس منه / دوسش دارم خیلی زیاد

قهرمانی بهش میاد/ دوسش دارم خیلی زیاد !

.

.

.

این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور !!؟

.

.

.

قرمز های زمونه رو دارن یه جا دار میزنن / به جای عکسشون تو قاب یه عکس خیار میزنن

تیم ما قهرمان میشه هم تو ایران هم آسیا / تو گوش پرسپولیسی ها سیلی آبدار میزنن

کاشانی چی شد؟ قطبی کجاست ؟ / هیچی یه جا نشستن و دارن با هم زار میزنن

استقلال قهرمانه و پرسپولیس هم که سوراخه / آبی های محلمون دارن اینو جار میزنن

کاشانی میره خونشون قطبی میره پیش زنش / توی روزنامه واسشون خدا نگهدار میزنن

.

.

.

برای خودکشی 2 راه است

1- زدن چاقو در دل

2- طرفدار پرسپلیس شدن

یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : میلاد


مادر رجب زنگ زد و گفت: «این شبکه های بی ادبی ماهواره را مگر نگفتم از روی رسیور پاک کن، ننه؟»گفتم: «فقط شبکه های حیات وحش و موسیقی را به نصاب محترم گفتم برای تان بگیرد. مشکلی پیش آمده؟»گفت: «مطمئنی ننه؟ ولی توی برنامه های مستند حیات وحش هم از این چیزها نشان نمی دهد ها.»گفتم: «بله.»
گفت: «راستی، مگر ماهواره ها را جمع نکردند؟ همین هفته پیش یک مامور از دیوار رفت بالاو دیش را انداخت توی حیاط.»
گفتم: «چرا ننه. جمع کردند. ماهواره شما را هم جمع کردند. چی شده؟ جریان چیست؟»
مادر رجب گفت: «چطوری بگم ننه؟ روم نمی شود. نشسته بودم و داشتم فوتبال نگاه می کردم، که یک دفعه… چطوری بگم مادر… هر چی مسائل بی ادبی که حتی ماهواره هم نشان نمی دهد، وسط فوتبال، به صورت لایو، تلویزیون خودمان نشان داد. از خجالت آب شدم.»
گفتم: «ای وای من. بمیرم الهی. شما هم آن صحنه را دیدی؟»
مادر رجب گفت: «من تا همین دیروز پوستر شیث رضایی و محمد نصرتی را زده بودم به در حمام. از دیروز روم نمی شود به در حمام نگاه کنم، به تلویزیون که… چی بگم ننه… وقتی یاد آن صحنه می افتم… اول غلامرضا رضایی سانتر کرد، بعد وحید هاشمیان با سر توپ را زد تو سر… بعد پرسپولیسی ها حلقه شادی درست کردند… که یک دفعه شیث رضایی وارد گود شد… بابا، آقای ضرغامی، تلویزیون داری برای خودت خوش به حالت، هر چه پخش می کنی ما هم نگاه می کنیم خوش به حالت، ماهواره ها را جمع می کنند خوش به حالت، خب آقای ضرغامی، برادر من، یک علامت ۱۶+، یک علامت ۱۸+ بگذار کنار این مسابقه های فوتبال. بابا خانواده نشسته نگاه می کند. به جان رجب، ماهواره این چیزها را پخش نمی کند. بخواهد هم پخش کند می گذارد بعد از ساعت دو نیمه شب. بعد هم شما اینها را زنده پخش می کنی… مراعات خانواده ها را بکن. »
گفتم: «حرص نخور مادر. همین یک بار بوده از دست شان در رفته… »
مادر رجب گفت: «حرص نخورم ننه؟ همین یک بار بود؟ نبود که. شد نیمه دوم بازی. من از ترس کنترل تلویزیون دستم بود که اگر دوباره به صحنه رسید، سریع بزنم جلو… که دوباره توپ را سانتر کردند، هادی نوروزی توپ را زد تو گل. از آن طرف شبیه مسابقات کشتی کچ یهو مازیار زارع آمد از خرخره نوروزی گرفت خواباندش زمین…»
گفتم: «این قدر خشونت؟ ولی پخش صحنه های خشن از تلویزیون های خانوادگی ممنوع است.»
مادر رجب گفت: «کاش فقط موضوع پخش تصاویر خشونت آمیز بود ننه… کاش همین بود… یک دفعه از آن طرف نورمحمدی و زارع و نوروزی و کی و کی ریختند… یعنی روم نمی شود بگویم… چطوری بگم… بدبختی اینقدر هول شده بودم که کنترل را سر و ته گرفته بودم، هر چه می زدم کانال عوض نمی شد. صحنه را تا آخر دیدم.»
گفتم: «بمیرم الهی. چه صحنه هایی را دیدی».
مادر رجب گفت: «ببین ننه، رجب که نیست. تو جای فرزند من هستی. خواستم خواهش کنم یا عزت الله ضرغامی را به عنوان رییس صدا و سیما بیاوری روی کاناپه و بگویی این بی ادبی ها چیست که به صورت زنده پخش می کند، یا شیث رضایی و محمد نصرتی را بیاوری و از لحاظ فرویدی بررسی کنی ببینی جریان چیست.»
گفتم: «کاناپه را خانواده ها می خوانند. قلم هم حرمت دارد».
مادر رجب گفت: «می فهمم ننه. فقط از قول من بنویس!»

یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : میلاد

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : میلاد
 



1



6



2



7



3



8



4



9



5



10
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : میلاد

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، کمیته داوران اسامی داوران هفته چهارم لیگ‌برتر را اعلام کرد. بر این اساس احمد صالحی، قاضی دیدار استقلال مقابل مس خواهد بود همچنین رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و مس فردا ساعت 30/22 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سبو شهبازیان،‌ بازیکن اسبق استقلال این تیم را در سه هفته ابتدایی موفق خواند و اظهار داشت:

 تیم،‌ تیم خوبی است و رفته‌رفته از این هم بهتر خواهد شد. بازی اول را استقلال خوب بازی کرد و توانست مقابل آلومینیوم هرمزگان پیروز میدان باشد و در بازی هفته بعد خود یعنی مقابل سایپا با بدشانسی با شکست مواجه شد. هرچند این نوسان‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ طبیعی است و چندی که بگذریم تیم روی روال خواهد افتاد و می‌تواند تا آخر فصل با بیشترین سرعت در جهت موفقیت گام بردارد.

بازی‌های اول فصل همیشه سختی‌های خاص خود را داشته و طی هفته‌های آینده و بازی‌های دیگر استقلال بدن‌ها از شرایط بدنسازی خارج شده و ول کرده. در حال حاضر استقلال شش امتیاز دارد و روند رو به رشد را آغاز کرده. امیرخان قلعه‌نویی کارش را بلد است و می‌داند چگونه از مهره‌هایش بازی بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال اذعان دارد که استقلال می‌تواند در کرمان یک نتیجه تماشاگرپسند را از آن خود کند.

استقلال و پرسپولیس  در همه جای ایران هواداران خاص خود را دارند و اینگونه نیست وقتی در یک شهرستان بازی دارند احساس غریبگی کنند چون هواداران‌شان آنها را در آن جا هم تنها نخواهند گذاشت. مطمئن هستم در کرمان و مقابل تیم خوب مس‌ هم استقلال می‌تواند یکی از بهترین نمایش‌هایش را ارائه دهد.

 

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : میلاد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مائیس میناسیان، پیشکسوت استقلال درخصوص نقاط قوت و ضعف استقلال در این چند بازی اخیر استقلال اظهار داشت: تیم هنوز جا نیفتاده است و دارد بهتر می‌شود مهم این است که در این بازی‌های ابتدایی که تنها هدف در درجه اول کسب امتیاز است، تیم به بن‌بست نخورد. استقلال شروع به گلزنی کرده و کار این تیم پرطرفدار دارد روی غلتک می‌افتد. هنوز تیم استرس دارد. استرس جمعیت و تماشاگر، فشار روحی زیادی روی بازیکنان است که این فشار روحی با گذشت زمان کمتر خواهد شد و آن‌جاست که بازی‌های زیبا نمود پیدا خواهند کرد. درخصوص نقاط ضعف اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم خط هافبک استقلال هنوز به مرز آن هماهنگی دلخواه نرسیده. نکونام با آن نکونام اوساسونا هنوز فاصله دارد. جانواریو هم که مصدوم شده و من نمی‌دانم شدت این مصدومیت چقدر است. به همین دلیل ما در این سه بازی اخیر آن هماهنگی لازم در پاس‌های تکضرب و سرعت دلخواه و در واقع سریع بودن را خیلی کم دیدیم و همین‌طور استرس گلزنی که برهانی هنوز پایش به گلزنی باز نشده. البته همه این‌ها موقتی است با گذشت زمان استقلال همه مشکلاتش حل خواهد شد درخصوص نقاط قوت هم باید بگویم که استقلال یارهای خوبی دارد و همچنین ذخیره‌هایی که از یارهای اصلی چیزی کم ندارند و در واقع استقلال پشتوانه‌های خوبی دارد و از همه مهم‌تر نظارت خاص امیرخان است که لحظه‌ای از تیم غافل نیست.

میناسیان درخصوص بازی فردا شب استقلال افزود: فکر می‌کنم استقلال با این که کمی تحت فشار است می‌تواند در این مسابقه پیروز باشد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره ممنون
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس ss91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 55396
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دریافت کد خداحافظی دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

کد موس استقلال:تک کد